مهندسان

تقدیم به همه مهندسان ایران

درباره من
وبلاگ تخصصی مهندسان ایده ها و راهنمایی های مهندسی آماده همکاری در پروژه های شما کنترل پروژه.بازاریابی و فروش.ارزیابی.مدیریت منابع.
موضوعات
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: دو شنبه 17 فروردين 1394 ساعت: 13:33

 

 

همیشه شده وقت هایی که سرشار از انرژی هستیم برای تغییر کردن و تغییر دادن؛ انگاری که وقتی یه نفر از در وارد می شه می بینه همه چیز مرتبه و اتاقی که شتر با بارش گم میشد حالا نظم و سامانی یافته و خلاصه همین جور علامت تعجبه که روی سر مخاطبین ما ظاهر می شه ولی افسوس که کوپن این حس و حال ها فقط یکی دو بار در ساله و بقیه روز های خدا انگار همینی هست که بوده و باز همیشه شده وقت هایی که بی رمق گوشه اتاقمون خزیدیم و بهونه مون این بوده که « حسش نیس!» حسی که دست خودمون نبوده و یه موقع هایی می آید و بی خبر هم می رود. حس شروع کردنی که نمی آید و انگار باید منتظر شنبه ای باشیم که بیاید تا شاید شروع کنیم.

....

 

 

ادامه مطلب

Get our toolbar!
نويسنده :Mr Bayatani
تاريخ: شنبه 8 آذر 1393 ساعت: 20:47

 

 

 

دکتر دمینگ با ارائه 14 اصل برای مدیریت بهبود کیفیت، بهره وری و موقعیت رقابتی باعث تغییر نگرش و تولید محصولات با کیفیت بالا و با استفاده از مشارکت کارکنان و ایجاد فرهنگ بهبود مستمر، در نتیجه باعث انقلاب عظیمی در صنعت ژاپن شد.

 

 

 

 

Get our toolbar!
نويسنده :Mr Nateghi
تاريخ: دو شنبه 4 آبان 1393 ساعت: 23:48

 

 

 

فاز تجزیه و تحلیل در شش سیگما

همانطور که تصویر فوق مشاهده میشود شش سیگما از 5 مرحله یا فاز تشکیل شده است که هر یک را جداگانه و بطور کامل توضیح خواهیم داد .

خروجی های حاصله از فاز اندازه گیری نیز به شرح زیر هستند:

  • خروجی های حاصل ازاجرای تکنیک FMEA   شامل علل بروز مشکل که بر اساس RPN  اولویت بندی شده اند و ممکن است برای آنها اقدام اصلاحی در نظر گرفته شده باشد .
  • درخت محصول
  • نتایج حاصله از مطالعه GAGE R&R  برای  Y  ها
  • نمونه ها و داده های جمع آوری شده
  • تهییه نمودار فراوانی داده ها و اندازه گیری آماره های مرتبط با داده ها
  • محاسبه مقادی

....

ادامه مطلب

 

 

 

Get our toolbar!
صفحه قبل 1 صفحه بعد
تازه ترين مطالب
ابزارک هاي وبلاگ